Saturday, December 5, 2009

..PeruTku cuKupp maSSiinn..hehe


bBBUURRKK!!hehe^^
Alhamdulillah..kenyang prutku..
dis monim, aku rmbat 3 GULAI
msuk dlm prut..
sume kat kuale teganu..
yg pling syok kat umah sedara abh..
yer idang ikan patin msk gulai tmpoyak..

bBEESSTT!!

***************************

YIHH!!
esok hai ahd!
klas tusyn start..
dop smpat nk jmput kpulangn
para jemaah dr kl..isk56


padahalnyer aku balik
kul 12.30 esok..
tp family aku nk brtolak
ke kb kul sploh..x nk tunggu aku..
KECEWANYAA!!!

x per ahh klu g2..
tinggallah aku sngsorang kt
cni..tunggu btg idung yer org
kt muke pintu umah jer lahh..
bukannye x jumpe 4 taun..
seminggu jer!^^
nk kate lame x dngr khbr,
yer org teponn hari2..

************************

E2 saje yg aku nk blowkn
chow luu..bubye!
n assalamualaikum!

No comments:

Post a Comment